ВАЖЛИВО ЗНАТИ

 

Проект з кібербезпеки BRAMA запустили в Україні 

 

Кіберполіція оголосила про ребрендинг проєкту MRIYA.  Відтепер в Україні діятиме новий покращений проект з кібербезпеки BRAMA (БРАМА). Це синергія громадян, приватного та державного секторів у протидії дезінформації та незаконному контенту в інформаційному просторі.

 

Цілі проекту:

• Знищення російських осередків в Інтернеті;

• Зменшення рівня булінгу та цькування в мережі;

• Протидія наркотикам та шахрайству;

• Навчання та тренінги з кібергігієни;

• Просвіта населення щодо інформаційної гігієни;

• Залучення та мотивація громадян до активної громадянської позиції.

 

Для блокування того чи іншого джерела необхідно надсилати скарги і чим більше буде скарг, тим більша вірогідність того, що джерело буде заблоковано. Саме із цією метою ми пропонуємо нашим користувачам стати частиною.

Долучитись до проекту можна за посиланням: 

https://t.me/+39bSlQJkZtk1Yjk6

 

 

Що ми пропонуємо учасникам:

1. можливість повідомити про джерело неприйнятного контенту, для подальшого масового надсилання скарг спільнотою та подальшим блокуванням такого джерела;

2. допомогти заблокувати джерело неприйнятного контенту, шляхом долучення до масового надсилання скарг;

3. отримати поради щодо медіа та кіберграмотності;

4. бути поінформованим про небезпечні схеми шахрайств, які ширяться мережею;

5. бути обізнаним, щодо фейків, які просувають вороги у наш медіапростір.

https://t.me/+39bSlQJkZtk1Yjk6

Булінг в ЗДО — міф чи реальність

Чи замислювалися ви, де беруть витоки комплекс жертви або потреба агресії стосовно інших. Мало хто з батьків знає про булінг чи стикається з цим явищем в дитячому садку. Чому і як дитина дошкільного віку стає жертвою булінгу.

Булінг (від англ. to bull — переслідувати) — свідома агресивна поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої. Булінг у ДНЗ (ЗДО) може проявлятися як тиск: психологічний, фізичний. Часто діти застосовують і фізичний, і психологічний тиск на жертву. Наприклад, образи, приниження, ігнорування, непоступливість, погрози, побиття під час ігор. 

Проблеми жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється найпильніша увага. Прояви насильства в дитячому саду відрізняється від насильства в школі. У початковій школі це група дітей, в дошкільному закладі окремі діти.

Проблеми жорстокого поводження в дитячому середовищі приділяється найпильніша увага. Прояви насильства в дитячому саду відрізняється від насильства в школі. У початковій школі це група дітей, в дошкільному закладі окремі діти. Дуже рідко група дітей, ще рідше, коли залучається весь дитячий сад. У дитячому садку при насильстві немає попередньої стадії обмірковування. Дошкільнята не усвідомлюють до кінця своїх дій. Відсутнє розуміння наслідків і почуття провини. Виправданням насильства є незначний проступок. Агресивна поведінка дітей розходиться з їх словами.


Хто провокує булінг в дитсадку

Булінг серед дітей дошкільного віку в ЗДО можуть спровокувати дорослі. Діти старшого дошкільного віку одразу сприймають ставлення авторитетних дорослих до інших і беруть це ставлення за зразок. Вони починають цькувати дитину чи дітей, якщо: 

Педагог або помічник вихователя:

   зневажливо ставиться до дитини, яка часто плаче або невпевнена в собі;

   ігнорує скаргу дитини на те, що її образили однолітки;

   глузує із зовнішнього вигляду дитини;

   образливо висловлюється про дитину чи її батьків;

 

   проявляє огиду щодо фізичної або фізіологічної особливостей дитини.

Батьки або члени сім’ї:

   б'ють та ображають дитину вдома;

   принижують дитину у присутності інших дітей;

   проявляють сліпу любов та виконують усі забаганки дитини;

 

   ставляться до своєї дитини як до неповноцінної особистості, жаліють (неповна родина, дитина хвора або має відхилення в розвитку).


5 мультфільмів,

які допоможуть  цькуванню серед дітей

"Жив собі чорний кіт"

"Про пташок"

"Вірте у любов, вірте у Різдво"


"Про курку, яка несла всяку всячину"

"Гидке каченя"


План заходів 

для профілактики булінгу 

в ЗДО на 2021-2022 н.р.

Download
ПЛАН про булінг на 2021-22022н.р..pdf
Adobe Acrobat Document 163.8 KB