Сторінка соціального педагога

«Дитина - ніжний паросток, який стане могутнім деревом і вимагає до себе особливої ​​уваги».                                                                         Василь Сухомлинський

 

Соціальний педагог:  

Риба Оксана Федорівна

Освіта: повна вища

 

Закінчила Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка в 2013 році за спеціальністю "Психологія"

 

Педагогічне кредо:

Дитинство – це ранок життя людини, а ранок має бути щасливим.

                (Софія Русова)

Життєве кредо:

"Бути людиною у всьому і завжди".

 

Основні напрямки діяльності соціального педагога

І. Захист і охорона дитинства.

1. Забезпечення інформацією та консультування дітей і дорослих стосовно взаємних прав і обов’язків дітей та дорослих. Форми роботи – заняття, бесіди, консультації, тренінги, анкетування тощо.

2. Діагностична робота. Діагностики, що проводить соціальний педагог допомагають оцінити:

- особливості соціального оточення (психологічний клімат в групі, в родині);

- соціальний статус дитини, особливості особистості (виявлення обдарованих дітей, дітей групи ризику тощо);

- самооцінку;

3. Корекційна робота за розвивальними програмами та через роботу з дорослими, які беруть участь у вихованні дітей.

4. Соціально-педагогічний патронаж дітей пільгових категорій (дітей-сиріт та дітей позбавлених батьківського піклування, дітей із багатодітних, малозабезпечених, неповних сімей) та дітей з неблагонадійних сімей.

ІІ. Робота з дітьми, які не відвідують дошкільні навчальні заклади.

1. Створення бази даних дітей неохоплених дошкільною освітою, з метою їх залучення до ДНЗ.

2. Консультування батьків, діти яких не відвідують ДНЗ, запрошення їх до консулат-пункту.

3. Залучення дітей, які не відвідують ДНЗ, та їх родини до участі в святах, розвагах та заходах для батьків ДНЗ.

ІІІ. Зв’язки з громадськістю

1. Налагодження двостороннього контакту з соціальними службами, відділом освіти району, державними та громадськими організаціями.

2. Здійснення соціально-диспетчерської діяльності, метою якої є отримання дітьми, їх батьками та колегами інформації про служби та фахівців, які можуть допомогти в конкретній ситуації. Соціальний педагог не тільки надає консультацію, але й організовує цю взаємодію.

3. Посередницька роль у взаєминах дитини, родини з освітніми, поза освітніми та соціокультурними закладами мікрорайону.


Download
Ярмарка пед ідей.pdf
Adobe Acrobat Document 1'001.6 KB