Сторінка практичного психолога

Підтримуйте дитяче прагнення бути хорошим, бережіть його як найтонший порух людської душі, не зловживайте своєю владою, не перетворюйте мудрість батьківської влади на деспотичне самодурство.

                                                                                                                                                        (В. Сухомлинський)

 

Практичний психолог:  

Ольхова Єва Петрівна

Освіта: Ровенський державний педінститут 

Стаж роботи: 40 років

 

Життєве кредо: "Робіть все від Душі, від Серця. І тоді Ви не будете турбуватись про наслідки. (Східна мудрість)"

 

 


     Основне завдання психолога - зробити життя дитини в садку зручним, комфортним, перш за все, з точки зору дитячої психіки, загальних і індивідуальних особливостей її розвитку. Педагог-психолог повинен допомогти вихователю і батькам дитини знайти і пояснити приховані причини деяких дитячих невдач, вчинків та особливостей поведінки. Психолог зобов'язаний не «пропустити» малюка, труднощі якого знаходяться на межі норми, щоб разом з батьками та іншими колегами допомогти йому справитися з ними ще до школи.


Дитина має право:

  • Право на життя. Право на ім’я.
  • Право на громадянство.
  • Право на відсутність дискримінації.
  • Право на свободу совісті і релігійних переконань.
  • Право на життя з батьками.
  • Право на працю.
  • Право на відпочинок.
  • Право на захист життя та здоров'я.
  • Право на освіту.
  • Право на відсутність рабства.
  • Право на житло.
  • Право на свободу слова.
  • Право на отримання інформації.
  • Право користування досягненнями культури.
  • Право створювати сім'ю.
  • Право участі у науково-технічній та художній творчості.

З метою психологічної просвіти педагогів в ЗДО №23 "Лелека"

було проведено семінарське заняття "Діти покоління Z, або Яка вона - сучасна дитина". Педагоги познайомилися з науковим обгрунтуванням теорії поколінь та особливостями психічного та соціального розвитку сучасної дитини покоління Z.  Щоб розкрити творчий та особистісний потенціал кожної дитини, розвинути її природні здібності, тощо, вихователь повинен володіти педагогічним стилем легкого, теплого, неформального спілкування з дітьми. Для  кращого розуміння  особистості сучасного педагога було розглянуто різноманітні виховательські позиції, втілені в казкових образах.  Кожен вихователь мав можливість знайти свої риси в образі Карабаса Барабаса, Мальвіни, Червоної шапочки, Снігової королеви, Мері Поппінс.

Download
Книга на ярмарку
Книга - Подорож чарівною країною.pdf
Adobe Acrobat Document 2.0 MB